Keletihan Melanda


Pada hari Jumaat-Ahad
daku adew kerje yg banyak
menolong kawan daku utk kakaknyer punye kawin

Tugas pada hari Jumaat:
merebus telur dalam 400-450 biji
letak gula2 dalam beg kecik
buat bunga telur
tengok tmpt utk letak sign ke Masjid
time:8 p.m-4 a.m

Tugas pada hari Sabtu:
susun khemah kat Masjid
letak sign board dari genting klang ke sri gombak
time: 7.30 pm- 7 am

Tugas pada hari Ahad:
hantar bunga telur dan gula ke Masjid
time: 8 am-11 am

kul 12 aku ingat nak gi kenduri
tapi tertido sampai kul 6.30 petang
mesti kawan aku mara ^^
mmg letih giler..
dah bangun pown nak tidow balik..
nasib baik adew blackout
tuh pown on9 sekejap jew
then tidow ^^
gamba nih mcm aku letih sangat -_-
tuh sajew lo

-chow-

5 comments:

Anonymous said...

uiks
tolong orang tapi last2 xgi kenduri?
lol

adwin H said...

lol

gler r...klo aku pon da penat gler...
>.<

kelmarin pon aku juz isi sket2 gule2 tu..pastu nk tolong sume...x tau nk tolong ape..tengok sume orang da wat...so aku n kazen aku lepak2 jek la...klo x bizi angkat pinggan sume..kasi bunge telor la..>.<

Nabila said...

anda sudah ditagged..
sila ke blog saya...
:)

Anonymous said...

ingatkan ko kawin :sweat:

Nabila said...

tag 2 cm, org yg tag kite 2, die nk kite wat ape yg die wat..
ex:
bella tagged ethan snap workstation ethan.
so, ethan kne snap workstation ethan then ethan kne tagged kat 6 blogger len-not actly 6 laa..
maybe 8, 3, 5..
depends kpd yg tag ethan.
klu nk taw kne tag ke x, org 2 akn ckp n tngok kat entri die yg the latest.
klu ade nme ethan, so yes..
klu x, x ya laa..
ade fhm enggak??

 

Blogger news

About